Idealaus svorio taisyklės

 

Sutikite, kad jei į savo ūgį mes reaguojame daugiau mažiau ramiai, tai išsvajotasis 60-90-60 neduoda ramybės praktiškai kiekvienai merginai. Todėl papasakosiu, koks svoris yra idealus ir kaip pasiekti gerų rezultatų jį metant.
 
Pradžiai reikia išsiaiškinti, kokį svorį galime vadinti optimaliu. Specialistai sako, kad tai galima paskaičiuoti tokiu būdu: skirtumas tarp jūsų ūgio ir svorio turi būti lygus 100. Pavyzdžiui, jūsų ūgis 170 centimetrų. Atimkim iš jo 100 ir gauname 70. Būtent toks svoris – 70 kg ir bus normalus vidutinio amžiaus moteriai. Jauna mergina atrodys gražiau, jei iš gautų 70 kg dar atimsim 10% kūno masės, tai yra 7 kilogramus. Gauname optimalų svorį 63 kg. Bet kaip tai pasiekti?
 
Pradėkim nuo to, kad lieknėjimas ne tik varginantis ir daug pastangų reikalaujantis procesas, bet iš kitos pusės pakankamai malonus ir turiningas užsiėmimas tuo atveju, jei nusiteiksim pozityviam rezultatui. Visų pirma kiekvienas numestas puskilogramis suteiks daugiau dėmesio jūsų personai, ypač iš vyriškosios pusės. Tik nelaukite moteriškos aplinkos pripažinimo, kad „lieknėjate akyse“. O jei išgirsite, kad „jums netinka liesas kūnas“, neverta nervintis ir lekti pirkti pyragaičių. Žinokit, kad apie tokį „liesą kūną“ svajoja daugelis jūsų draugių. Antra, - liesėjimas padės ženkliai pakeisti jūsų drabužinę. Į tai sunku patikėti. O jūs paskaičiuokite. Pradžiai galėsite vėl apsivilkti visus tuos daiktus, kurie kažkada jums tiko ir pritiko. Ir ne bėda, kad daugelis iš rūnų jau pasenę, mados spiralė leidžia laikas nuo laiko apsivilkti senus drabužius ir taip sekti madingas tendencijas. Vėliau siūlyčiau apgalvoti paskatinimų sistemą už kiekvieną numestą kilogramą. Galite lepintis: numetėte kilogramą – drąsiai eikit į parduotuvę pirkti rankinės, dar vieną – bateliai ir taip toliau. Užtikrinu, kad po poros-trejeto žygių į parduotuvę jums ims patikti ir svorio metimas ims teikti malonumą.
 
Na ir apie liesėjimo būdus. Aišku teks keisti ne visą gyvenimo būdą, bet daug ką jame. Nuo šiol valgom mažiau, o judam – daugiau. Aišku, nesiūlau egzistavimo pusbadžiu ir olimpinius sportinius krūvius. Ir visgi. Tiesiog nuo šios dienos sumažinkite savo porcijos dydį. Ir tegul lėkštėje būna įvairių spalvų produktai – žali, raudoni, geltoni. Kuo daugiau spalvų, tuo daugiau maistinių nedžiagų ir mažiau riebalų, bei kalorijų. Pasistenkite valgyti kuo lėčiau – taip įveiksite alkį nepersivalgydamos. Beje, dažnai alkiu yra vadinamas troškulys, tad jei praalkote, tiesiog išgerkite vandens – gali būti, kad alkis praeis. Kuo mažiau žiūrėkite televizorių – tai vis atliekamos nejudrumo valandos. Na, jei negalite atsisakyti mėgstamo serialo ar realybės šou, tai nors sukite kojomis ore, „važiuodamos dviračiu“.
 
Būti grakščia – visada madinga. Verta pabandyti. Ir jums pavyks.
 

Danutė